Background Image

Undervisere på

Digital Markedskommunikation

Læs om uddannelsen

Jens Hansen

Direktør og partner i Aros Kommunikation.

Tidligere SDS (Nordea) og Bergsøe 4. Cand.oecon. Har bl.a. arbejdet med Kræftens Bekæmpelse, DSB S-tog, egetæpper a/s, Danske Slagterier, Merrild Kaffe A/S, Roche A/S, Aller Annoncer Center, Handelsskolerne i Danmark og MT Højgaard A/S. Censor på de erhvervsøkonomiske uddannelser. 

Susanne Lund

Adm dir, Republica.

Tidligere partner og Head of Strategic Planning på Bates Y&R. De seneste 13 år har hun arbejdet som strategisk planner i reklamebranchen. Inden da på kundesiden -  som marketing ansvarlig og investmentbanker i Danske Bank. Hun er uddannet cand.merc (CBS) og strategisk planner (Den Danske Reklameskole).

Carl Mikael Jespersen

Head of Consumer Goods hos Wilke rådgivning og analyse.

Har tidligere arbejdet som strategidirektør hos BBDO reklamebureau, salgs- og marketingdirektør hos Stryhns samt hos Carlsberg, Arla og Groupe Danone i Danmark og udlandet. Han er uddannet HD i afsætning, suppleret med CBS Sommerskole samt IAA MasterClass.

Ole E. Andersen

Cand.scient soc. (sociolog) fra Københavns Universitet. Ekstern lektor på CBS og KU.

12 år med media- og opinionsanalyser, 5 år i Dansk Reklame Film. Tidligere rektor for Den Danske Reklameskole. Forfatter til bøgerne ”Nye kurver i medielandskabet”(2005) ”Reklamekampagnen” (2009) og ”Forstå forbrugerne” (2011)

 

 

Trine Buus

Stifter af prettysocial media.

Specialist i digitale markedsføringsprocesser. International produkterfaring fra bl. a. 5 år hos AdPepper i London som Head of Product Development, formand for IAB Council, forfatter til white-papers

 

Tomas Gorrisen

Direktør for Responsive.

Arbejder med direct marketing, dialog og kundeloyalitet. Cand.merc, IAA. Har tidligere været ansat i DDB gruppen, Topdanmark, Tryg, Lån&Spar samt Nordea. Taler ved marketingkonference DMA (Direct MarketingAssociation)

 

Jens Thrane-Møller

Adm. dir. Marketsquare A/S

Tidligere direktør for Republica og Saatchi & Saatchi og CMO for Berlingske Media. Tidligere bestyrelsesformand for Huset Markedsføring . Nu for-mand Huset Markedsførings Repræsentantskab. Underviser/censor på CBS. cand merc og IAA.

 

Katja Moesgaard

CEO DBU.

Tidligere direktør i MEC, Nordic Managing Director i MEC Access, direktør for sponsorbureauet Sponsor Strategi i Danmark og marketingchef hos Nike. IAA Diplomuddannelsen og cand. merc. Jur, Handelshøjskolen i København 

 

Kirsten Dinesen


Ejer, Front Page 

PR rådgiver med speciale i integration af DM og web kommunikation.

Tidligere direktør i Lowe/Draft, Euro RSCG & Front Page PR. Cand.phil. Københavns Universitet. Ekstern lektor ved ABS, Aarhus Universitet.
Forfatter til bogen Forbrugeren i Førersædet, Gyldendal Business 2008

 

Ellen Elsnab

Founder og Heartcore CEO i Brand New Day,

Hun hjælper virksomheder med at udfolde deres potentiale og gøre en positiv forskel i verden. Har kunder som Bestseller, Nilfisk, Rationel og Grundfos.

Tidl. strategisk direktør, koncept-tekstforfatter og strategisk planner hos Minuskel. Cand. Mag. i medievidenskab, IAA og studerer NLP Practioner.

 

 

 

Thomas Sofienberg

CEO & Partner at DWARF.

Tidligere Digital Director hos Dis/play, account Director hos In2media, Client Service Director hos Creuna, Business Development Manager hos TV3, Kommunikations- og Marketingchef hos BilZonen.
Uddannelse: Tower University, London -  Cand. Mag. i Computer- og Medievidenskab

 

Steffen N. Petersen

Digital Account Manager hos Mindshare.

Arbejder med alle former for digital markedsføring, med særlig fokus på den betalte del. Sidder til dagligt med planlægningen af aktiviteter som RTB, affiliate, search, mediepartnerskaber etc.Har tidligere erfaringer fra mediebureauet OMD og IBM Marketing