Background Image

Undervisere på Marketing Management

Læs om uddannelsen

Jes Rørbech


Adm. direktør, MOMENTO consulting a/s.

Tidligere Director Strategy & Deployment hos Valtech A/S, Direktør i AHEAD, Danmark, Customer Relationship Management i LEGO Gruppen, Europa. Mediaplanner, projektleder LEO BURNETT WORLDWIDE.

Specialiseret i rådgivning om marketingeldelse og effektiv marketing management. 

 

Ken H. Andersen


Head of fundraising, members & marketing, Kræftens Bekæmpelse.

Mange års erfaring med toplederansvar i førende multinationale virksomheder (Telia, TDC, Cadbury-Schweppes Kraft, Carlsberg, IBM, Colgate-Palmolive og Bacardi-Martini).
Stort erfaringsgrundlag inden for salg/marketing, e-commerce, produktudvikling, forretningsudvikling, generel ledelse og personale.

Rasmus Iver Agesen


Cand.psych (KU), HR Partner &Manager HR, Kommunikation og Træning hos Novo Nordisk.

Tidligere rådgiver hos Møller & Company og med marketingbaggrund fra Millward Brown Denmark. Erfaring med forretningsbaseret lederudvikling, forandringsprocesser, performance management, engagement, kulturledelse og strategiimplementering i virksomheder som Novo Nordisk, Codan, Dong Energy, Diageo, NETS, Astellas Pharma m.fl.

Mette Dyhr


Cand. Merc., IAA


Tidligere adm. Direktør for Danske Lotteri Spil A/S (markedsføring og salg af bl.a. Lotto og Quick). Mangeårig erfaring fra lederstillinger inden for marketing i ind- og udland, herunder Synoptik, Irma og Canal Digital. Medlem af juryen for bl.a. den årlige Advertising Effectiveness Award og i bestyrelsen for bl.a. Dansk Annoncørforening.

Birgit Winkel


Marketingchef i Magasin. 

Tidligere Head of Shops hos online virksomheden Trendsales Aps, Marketing direktør hos TDC Erhverv, Salg og Marketing direktør hos Citi Group og Business unit manager hos Post Danmark. Har arbejdet professionelt med online i ca. 10 år.

Bo Sannung


Nordic Head of Customer Intelligence hos SAS Institute.

Underviser på cand. merc. studiet, foredragsholder i  konferencer og uddannelser. Tidligere salgs-og marketingchef i PensionDanmark, Key Account Manager og strateg hos Wunderman og Tribal DDB og analytiker i Danske Bank. Bo er Cand. Merc. fra CBS og har en executive management uddannelse fra IMD.

Kirsten Dinesen


Ejer, Front Page 

PR rådgiver med speciale i integration af DM og web kommunikation.

Tidligere direktør i Lowe/Draft, Euro RSCG & Front Page PR. Cand.phil. Københavns Universitet. Ekstern lektor ved ABS, Aarhus Universitet.
Forfatter til bogen Forbrugeren i Førersædet, Gyldendal Business 2008

Hanne Kierstein


Executive coach og partner, X+CO.

Tidligere jobs: Nordisk marketingchef hos Tryg, Business coach hos CoCoCo, Marketingdirektør hos TV2, Koncernmarketingchef hos DSB, Markedsdirektør og marketingchef hos B.T., Markedschef hos Berlingske Annoncecenter, Mediaplanlægger hos TMP og konsulent hos AIM/Nielsen

 

 

 

Stephen Bruyant-Langer


President og stifter af The Personal Business Plan.

Tidligere senior partner hos Korn Ferry Executive Search og Talent Management. 15 års erfaring som Marketing Executive hos L’Oréal og The Coca-Cola Company. Headhunter og Executive Coach i 1996. Ekstern lektor på CBS. Stephen har har udgivet mere end 400 artikler og bogen Your Next Career – the Headhunter’s Guide to Lifelong Success.

 

 

 

Mie Krog

 

 

Ejer af vimavima, med speciale i strategisk forretningsudvikling.

Tidligere ansvarlig for globale og internationale marketing budgetter hos bl.a. LEGO, JYSK og Dansk Supermarked. Erfaring med digitalisering af salg og marketing funktionerne gennem mere end 15 år.
I dag strategisk rådgiver og forretningsudvikler, bestyrelsesprofessionel, iværksætter, oplægsholder.

 

 

 

Hannu Vangsgaard

 

 

Selvstændig konsulent inden for digital transformation

21 års erfaring inden for digital forretningsudvikling, marketing og e-commerce. Co-founder af et af de første online marketing-bureauer i Danmark. E-handelschef og digitalchef i Dansk Supermarked, herefter chief digital officer på reklambebureuet envision og nu selvstændig konsulent. Hannu brænder for transformation og forretningsudvikling med afsæt i de digitale muligheder.

 

 

 

Kim Blandfort Christensen


Selvstændig konsulent og Associate Partner i MOMENTO consulting a/s.

Mere end 20 års erfaring som marketingleder. Tidligere CMO i AP Pension, NNIT og Nordania Leasing. Har fokus på at hjælpe virksomhedsledere og marketingledere med at øge værdiskabelsen af marketing.Ledelseserfaring med kundeorientering, digital transformation, CRM, salg og personaleudvikling på tværs af organisationen.
cand.merc. fra CBS og IAA Diploma.