Background Image

Undervisere på Digital Strategi

Læs om uddannelsen

Martin Jørgensen

Advokat og Chefkonsulent i Dansk Erhverv.

Advokat og Chefkonsulent i Dansk Erhverv. Ansvarlig for markedsføringsret og persondataret. Var medlem af Markedsføringsudvalget, der har udarbejdet udkastet til den kommende markedsføringslov.

Peter Kargo Bruun

Mobile Director hos digitalbureauet DIS/PLAY.

15 års erfaring med digitale projekter og arbejder i dag med rådgivning og udvikling indenfor mobile platforme. Ansvarlig for mobil og frontend af hos DIS/PLAY. Tidligere blandt andet Relationshuset/Gekko, Adtomic og Grey Digital.

Rikke Clausen

Partner & director i web- og dialogbureauet Magnetix

– med mere end 15 års erfaring med digitale projekter fra bl.a. Grey Digital, Emerge og Wunderman. Rikke arbejder med forretningsudvikling og er ansvarlig for en række Omnichannel strategier for bureauets største kunder.

Claus Andersen

adm. direktør i mediabureauet phd.

Ekspert i forbrugeradfærd og kommunikationsstrategi. Uddannet sociolog. Claus arbejder med at omsætte viden til indsigt. Har forfattet artikler og bøger og talt på konferencer overalt i verden. 

 

Steffen Nyholt Petersen

Digital Account Manager hos Mindshare.

Arbejder med alle former for digital markedsføring, med særlig fokus på den betalte del. Sidder til dagligt med planlægningen af aktiviteter som RTB, affiliate, search, mediepartnerskaber etc.Har tidligere erfaringer fra mediebureauet OMD og IBM Marketing

Charlotte Østergaard Steentoft

Co-founder og partner i Digital Works.

Hun har arbejdet professionelt med digitalt salg og marketing siden 2008. Charlottes primære arbejdsområder er sociale medier (særligt fokus på Facebook og LinkedIn), nyhedsbreve og e-mail marketing, SEO og Analytics

Joakim Ditlev

 

 Content Marketing

Joakim Ditlev har 6 års praktisk erfaring med content marketing. Han er international foredragsholder, medforfatter til den første danske bog på området og blogger selv om fænomenet på www.contentmarketing.dk.

Birgit Winkel

 

 Marketingchef i Magasin.

Tidligere Head of Shops hos online virksomheden Trendsales Aps, Marketing direktør hos TDC Erhverv, Salg og Marketing direktør hos Citi Group og Business unit manager hos Post Danmark. Har arbejdet professionelt med online i ca. 10 år.

 

Thomas Sofienberg

CEO & Partner at DWARF.

Tidligere Tidligere Digital Director hos Dis/play, Account Director hos In2media, Client Service Director hos Creuna, Business Development Manager hos TV3, Kommunikations- og Marketingchef hos BilZonen.
Uddannelse: Tower University, London -  Cand. Mag. i Computer- og Medievidenskab

 

Carsten Milek Pahlke

Adm. direktør hos Osuma.dk siden 2015.

Har arbejdet med e-commerce i 10 år. Tidligere Head of QXL i Danmark og Norge i Lauritz.com koncernen, konsulent på dialogbureauet Responsive. Cand. Mag. i Medievidenskab. 

 

Trine Buus

Stifter af prettysocial media.

Specialist i digitale markedsføringsprocesser. International produkterfaring fra bl. a. 5 år hos AdPepper i London som Head of Product Development, formand for IAB Council, forfatter til white-papers

 

Jacob Kildebogaard

Partner og Analytics og AdWords ansvarlig i bureauet Webjuice.

Han er manden bag Webshopindeks og forfatter til Analyticsbogen - den eneste danske bog om webanalyse og Google Analytics. 

 

Mikkel Christian Larsen

Kontaktchef i Mindshare,

Her arbejder han med strategisk kommunikationsrådgivning. Ekspert i datadreven kommunikation. 18 års erfaring som henholdsvis Research-, Broadcast- og Client Service Director på flere analyseinstitutter og mediabureauer, herunder senest 10 år i GroupM.