Background Image

IAA inspirationsmøde

Kom til IAA inspirationsmøde

 

Få indblik i fremtidens X-faktor i marketing

Og hør hvordan du kan sikre dig at være på forkant i det stadig skiftende marketingunivers

 

Torsdag den 11. januar 2018 klokken 08.30 til 11.00

Hos Dansk Markedsføring, Nordre Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Mødet er gratis og er arrangeret af IAA uddannelserne.
Du får de seneste internationale impulser – og en opdatering på uddannelsesmulighederne gennem IAA’s programmer.

Ved udeblivelse uden afbud opkræves et udeblivelsesgebyr

 

Program:

Marketing med X-faktor:

Rektor for IAA uddannelserne Donald Nekman fortæller om de seneste trends i Amerika og Europa.

Marketing og reklame er i bevægelse i mange retninger, nye teknologier og platforme kommer på banen, fokus ændrer sig – og AI, AR, VR, teknologi, data og automation tegner nye perspektiver – samtidig med, at de grundlæggende kreative og emotionelle faktorer stadig har en stor rolle at spille. Kreativiteten er stadig den stærkeste vej til resultater, men der skal nye processer og metoder til. Og det kræver ny viden og nye kompetencer.

 

 

Hvad virker lige nu

Kirsten Dinesen, uddannelsesleder for IAA Diploma Market Communications, er netop kommet hjem fra den internationale konference ”& then”, der er verdens største konference om datadreven kommunikation. Hun fortæller om de megatrends der er inden for markedsføring og ikke mindst om; hvad virker lige nu inden for email og klikrater.

 

Hvordan forbereder du dig som fremtidens marketingleder?

 

Jes Rørbech, uddannelsesleder for IAA Marketing Management, sætter marketingledelse

i perspektiv. Med digitaliseringen er behovet for en agil, proaktiv og effektiv marketingledelse på tværs af virksomheden vokset. Hvordan opnår vi at de nye specialister forstår hinanden og arbejder godt sammen, når den fælles strategi skal gennemføres? Hvordan skal marketing organiseres? Hvordan sikrer vi sammenhæng mellem virksomhedens mål og marketings værdiskabelse? Og hvad skal du som fremtidens marketingleder forberede dig på, for at opnå succes - for virksomheden og dig selv.

 

Digital disruption

Thomas Sofienberg, uddannelsesleder på IAA Diploma Digital Strategy, fortæller om disruption, agilitet, digitale kompetencer tværs og teknologier, der stiller krav til strategi og tilstedeværelse, og viser, hvordan IAA Digital Strategy kan øge din viden og kritiske sans, så du er i stand til at sortere, prioritere og optimere markedsføring og kommunikationen i den nye digitale virkelighed.

 

 

Tilmeld dig her